Hari Sedunia Kucing ada tak?

Saturday, September 25, 2010 - Posted by NusrahYusuf at 5:45 AM
INTRO : TAM , CEPAT TAM ! LARI CEPAT !


Salam semua,


Ingin memperjelaskan intro di atas ,
saya baru sahaja menyelamatkan kucing saya dari menentang musuhnya.
Wah , sungguh lega rasanya apabila kucing saya sempat menyelamatkan diri masuk ke rumah.
Tak sempat kucing yang dah seakan-akan berumur berwarna kuning kecomotan untuk mengejar mangsanya.
HAHAHAA & Miawww2!. [*gelak seronok di antara saya dan kucing itam comey saya]
" Nah tam , whiskas kegemaran kau , makan kenyang2 okey ?!"
Begitu selera kucing itam saya makan.

Dengan keadaan saya yang merepek ini,
bukanlah nak menunjuk-nunjuk yang saya ada bela kucing.
Tak nampak ke korang bahawa blog saya sudah bertukar wajah !
Majoriti ada gambar-gambar kucing !
comey kan ?!
Tapi, saya tertanya-tanya ,
kenapa tak ada HARI KUCING SEDUNIA ek ??
Miaawww2!!. [*kucing itam saya berrmiaww tanda setuju]
" Tak pe lah,tam . kau makan je la. "


**************************

RUANGAN IKLAN :

KAn comey kalau kucing boleh buat wajah seperti ini.
kan best kalau kucing boleh cakap.
kan2?!!!


*BoOgieBoOgie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...