Raya ~ Raya ~

Friday, September 17, 2010 - Posted by NusrahYusuf at 10:21 PM
INTRO : DAPAT JUMPA MEMBE LAMA !!


Salam sume ,


Pada tanggal 16 september hari tu ,
time malaysia buat hari cuti satu malaysia , 
umah aku ada buat open house kecil-kecilan.
Just ajak membe-membe satu sekolah dulu je,
saja tiba-tiba rindu kat diorang .
itupun ada yang boleh datang , ada yang tak boleh datang .
Hampa la jugak mereka-mereka yang tak dapat datang tu .


Pagi tu , aku bangun awal ..
nak tolong mak masak buat bihun sup untuk mereka semua.
Sampai betekak anak beranak masak , masin la , tawar la , pe laa.
biasalah aku , suka sakat mak aku . 
hehhee .


Tengahari , selepas zohor , 
membe-membe ada yang datang .
wahhh , kawan-kawan semua ada yang gempal , berisi , makin comey , ada yang dari gemuk dulu dah kurus . Cayalah !! 
tetapi aku ada gak pujian kata semakin cantik !!! 
wahhh wahh !! teruja !!!!
thanks pada yang puji tuu ! ;D


Bila Semua dah datang ,
time ni la peluang nak ambik gambar .
kome , sila lihat !!! sila lihat !!!
katakan aku COMEY k !!! ;) ;)


******************************

Sweet kan ? mana yg gambar blur tu, hasil tangkapan dari mak & abah aku . hee.
Bestfriends ever ~ cute2 kan diorang ! =D
******************************

RUANGAN IKLAN 

Di Bulan Yang Baik & Mulia ni ,
Kita dapat berita yang tidak sedap didengar,
Manusia zaman sekarang ,
dah tak takut pada dosa,
betapa kejamnya kelakuan diorang,
mereka membunuh sampai bakar sehingga menjadi abu.
teruk kan?
Semoga Tuhan bagi balasan pada umat yang kejam itu .

Takziah kepada Usahawan terkemuka Datuk Sosilawati lawiya & tiga sahabatnya yang lain.


Sekian,
BoOgieBoOgie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...