Bikin Aku Cuak Sajee :D

Wednesday, July 28, 2010 - Posted by NusrahYusuf at 1:27 AM
INTRO : AKU GELABAH , SIOT ..

Salam All'z ,

Apa perasaan korang kalau korang dalam keadaan gelabah dan ketakutan ? Tambah pulak masa yang ditunggu-tunggu semakin hampir . Perghh , mesti nak terberak , terkentut semua kan ? haha .

Motif aku tanya sebegitu , macam biasalah , masalah aku dengan urusan praktikal aku ini . mesti korang dah muak dah kan ? tapi , aku tetap nak cerita jugak . hihi . sory, guys . nak baca , terserah pada anda yek ! ngeee . Sapa yang nak baca tu , come on , give me 5 !!! yeah !! ^^
Kisah nya berlaku pada hari semalam , dengan menanti-nantikan kehadiran Mr. Postman datang hantar surat dekat rumah aku , akhirnya datang jugak Mr. postman itu . Tapi , dengan hampanya hanya satu surat sahaja yang aku dapat dan isinya mengatakan aku tak dapat . Arghhh , rasa macam nak pecah otak aku disebabkan kehampaan giler ! Mak aku lak , buat muka simpati dengan aku . Dia hanya mampu menasihati aku , jangan patah semangat dan terus mancari lagi tempat praktikal . Memang aku gelabah giler-giler , sebab hanya 2minggu je lagi ke tarikh hari praktikal tu . So , aku tak give up , terus salin pakaian untuk mencari-cari mangsa tempat untuk aku praktikal . jadi berempit-rempit lak aku naik motor kat jalan raya manjung . haha .

Dalam aku tengah mencari-cari tu , aku singgah ke cimb bank untuk ambik duit . Elok je duit keluar melalui mesin ATM tu , tiba-tiba je handphone aku berbunyi menandakan ada panggilan . Oh mak aku call rupanya . Aku pelik , kenapa dia suruh aku balik dan tak payah cari lagi . So bila aku bertanya soalan , dia kata kordinator aku telah call rumah mengatakan yang aku dah dapat tempat praktikal di manjung . Haish , kenapa aku tak dapat surat feedback kat umah ? Memang nak kena tol lahh . buat aku gelabah je , penat je aku keluar . adehh . haha .
ternyata kompeni yang aku nak sangat praktikal kat ctu tak dapat , tapi , tempat yang aku ragu-ragu konpem tak dapat telah dapat pulak , adoyyy . keyakinan aku ni ternyata bkn 100%. hehe .

Memang aku lega giler apabila dah dapat tempat untuk aku praktikal . so , boleh lah aku tak rungsing-rungsing lagi . Boleh la goyang kaki sikit . hiihii . Tapi , rasa ketakutan pulak nak menghadapi praktikal ni . huhuuuu .

" Takut rupa macam die ! " ahaa .

P/S : BULAN PUASA SEMAKIN HAMPIR , PRAKTIKAL JUGA DI BULAN PUASA . HEE. xD

Sekian ,
BoOgieBoOgie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...