kesepian kian terasa . ='(

Friday, July 16, 2010 - Posted by NusrahYusuf at 11:26 PM
INTRO : Aku Rindu DMG2 student !

salam all'z,

Hari ni dah masuk hari ke empat aku berada di rumah .
wahh , kesepian sudah dapat aku rasakan .
Tiada lagi teman-teman serumah , teman-teman sekelas , kekecohan , dan macam-macam lagi.
semuanya sepi .
Aku macam tak percaya je yang aku dah hampir-hampir ke penamat sesi pembelajaran aku .
Hanya tinggal aku untuk praktikal sahaja.
alahai , rindunye kat mereka-mereka .
apalah yang diorang wat kan sekarang . huhu.

Kenangan di Teluk Senangin , tidak akan sesekali aku lupa .
gambar beramai-ramai satu kelas akan aku genggam kuat-kuat.
Walaupon masa aku disana tidak dapat mengizinkan aku berlari sana sini akibat kaki terkehel ,
tapi aku tetap dapat merasakan kemeriahan DMG2 . woohooo !!
setiap personaliti masing-masing , tetap aku ingat sampai bila-bila .






Banyak lagi sebernarnya gambar-gambar yang aku nak letak .
Tapi wat sesak blog ni je . hehe .
setakat gambar-gambar yang ade di atas ni je yang aku mampu dan suka letak . hee .

p/s : BILA NAK TUNGGU REUNION NI . HUHU.

sekian,
BoOgieBoOgie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...