Ohh , Mr. Postmen .

Wednesday, July 21, 2010 - Posted by NusrahYusuf at 11:38 PM
INTRO : TERIMA KE TIDAK ? URGHHH.!


Salam All'z,

Bila dipandang je kalendar di rumah ni , setiap angka-angka di kalendar tu , dah makin nak dekat ke halaman helaian yang seterusnya . Oh tidak !!!! Bulan 8 is coming !!! [ gigit jari ]*
Praktikal aku still tak dapat sebarang feedback lagi dari kompeni-kompeni yang aku survey .
Alahai , lambatnye kau nak feedback . Hari-hari aku asyik menantikan Mr. Postmen datang hantar sebarang surat kat rumah aku je . Bosan sungguh !! Hidup tak tenang laaaa . Haiyaaa ! [ tepuk dahii ]*


Kalau tak dapat , mana aku kena praktikal ? Arghhhhh !!! ya tuhan , bantulah hamba mu ini . huhu . Hmm , mintak-mintak adalah satu kompeni ni terima aku kan . Hmmm . (T.T)
HAri ni , dalam aku baru je nak on facebook , tiba-tiba je mak aku menjerit, " POSMEN ! POSMEN ! " kelam kabut aku berlari pergi ke kotak surat kat pagar rumah aku tu . Punyalah xcited ingat surat tawaran praktikal , skali hampa sungguh rasanya , rupa-rupanye hanyalah sekeping kad dari kedai buku " POPULAR" , mengatakan kad ahli aku dah nak expired . cheeeseeee !!!!!! geramnyeee !!!! . Rasanye macam nak menjerit je sekuat-kuatnye . alahai , sabar je lah , nusrah . esok-esok adalah tuuu . hmmmm. (T.T)


P/S : Encik postman , cepat hantar surat !!! Esok kalau kau tak datang hantar surat tawaran aku , memang aku sekeh-sekeh nanti !!!!



N0.80 yek , mr.postman !!! hantar cepat !!

Sekian,
BoOgieBoOgie





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...