Ada orang cakap kaki saya cantik?? =.=

Thursday, November 18, 2010 - Posted by NusrahYusuf at 2:29 AM
Note : Kaki keding macam ni pun die cakap cantik ?


Salam,
Sebelum memulakan perbicaraan, 
ingin saya ucapkan " SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA!"


Saya ada satu soalan?
Macam mana nak tau kaki seseorang tu cantik??
Bisa anda memberi kan jawapan kepada saya??
Hahaa.


Entri kali ini, aku nak ceritakan pada korang yang terbaca atau terlawat blog aku ni.
Dalam dunia berfacebook ni, tak sah kita mengenali seseorang yang tak pernah kita jumpa.
Mahupun kawan kawan di dalam Malaysia, Mahupun di luar Malaysia.
Aku dengan dunia facebook ni, memang agak kuat naluri aku untuk mengonlinekan diri,
Kalau tak ada internet seperti WiFi mahupun broadband di rumah, aku sanggup pergi ke Cyber Cafe, McDonald mahupun Mamak. 
Tak ada internet satu hari, aku dah gelisah.
Bagai pinang dibelah dua ! [tiba tiba]


Aku ada sorang kawan ni, tetapi kawan dari luar malaysia.
Beliau menetap di Houston, Texas sana.
Orangnye berbadan besar, muka tak seberapa bulat, tapi sangat sangat comey gayanya.
Sebelum facebook, aku kenal die di Myspace.
Orangnye sangat sangat "NICE".
Suka mencari kawan baru, berkongsi pengalaman, dan memahami budaya setiap negara.
Sangat sangat " FRIENDLY"


Aku dan beliau, semasa di Myspace, kami rajin berbual dan berborak borak.
Dan beliau rajin memuji setiap gambar gambar yang aku ada.
Entah kenapa suke sangat die puji gambar aku.
Entah puji ikhlas atau puji memperli, sapa tau.
Bila aku dah tak seberapa dengan MYspace, aku hangat di facebook, beliau tercari cari aku.
Dan die pun turut add aku di facebook.
Memandangkan situasi aku bukan lagi di zaman perkolejhan,
aku jarang berbual dengan die dekat facebook disebabkan faktor faktor "BUSY" di antara kami. Aku praktikal, die pun dah dapat kerja yang boleh membimbing diri die dan keluarganya. Bagus!


Entah pada satu hari tu, 
aku melawat facebook beliau, dan memanggilnya, " J**RY!" di ruangan comment wall beliau.
Terus die membalas balik di wall facebook aku dengan muka sedih dan bermintak maaf disebabkan die dah lama tak berborak dengan aku.

Apsal mamat ni tiba tiba pulak nak mintak sorry ni.
nampak sangat die fikir aku marah dekat die pasal aku panggil taip nama die dengan adanya TANDA SERU. Haha.
Kami berborak, dan berborak.
Dalam tengah borak tu, tiba tiba die ada satu soalan yang membuatkan die nak chat di ruangan mesej.
AKu pelik, dan terus kata OK, Dan WHAT QUESTION?

Setibanya di ruangan mesej,
Rupa rupanya, die nak bagitau, yang kaki aku sangat cantik.

" I think you have preety feet. ;)
And I would just like to see a good picture of it. Lol."

Wakakkakaa. Aku gelak besar sahaja.
Dan die bagitau, die suruh aku lain kali tangkap gambar dengan kaki kaki sekali sebab die nak tengok.
Die kata, kaki aku unik. 
haha.

Kaki keding macam aku ni, ada jugak orang suka kan.
Haisehhh.

p/s : Sure lepas ni, aku posing fully of me kan? Hmm.

-BoOgieBoOgie-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...