Hey Monday !! ;D

Sunday, August 15, 2010 - Posted by NusrahYusuf at 7:37 AM
INTRO : HAPPY MONDAY AND NEW TEMPLATE !! xoxo


Salam all'z,


Perubahan baru melalui template blog ini , dan lagu turut turut bertukar . anyway, i hate monday !!
Actually, nak bagitau , esok adalah isnin , in english MONDAY !! entah kenapa cepat sgt hari MONDAY ini. IAnya membuatkan aku malas nak pergi kerja !!! i mean, praktikal la .. hahah..
u know why ??? becoz cam tak ada kerja je ! menurut bos aku, beliau nak buat kursus untuk aku. adakah benar ia ?? emm, die pon jarang msuk office ini kan lagi nak wat kursus. hmm,just waiting for tomorrow la kan.. nak buat macam mana.. huk3..
DEngan ini, untuk menghiburkan hati aku untuk turut jugak pergi kerja esok, so aku menghiburkan hati untuk bukak blog ini ,,. Cam bosan template, aku tukar. cam bosan je lagu. aku tukar. haha.
Hmm, dalam aku tengah berinternet , aku search untuk band kegemaran aku ni,entah apa perkembangan diorang ek..
so, aku search untuk web HEY MONDAY. korang tau tak band ini? kalau tak tau, try search . lagu diorang pon aku letak kat blog aku. so,listen2 lah nk pekak kan telinga korang tu. lalala.
Bila aku search, rupa-rupanya diorang bukan berlima sudah. tetapi mereka berempat !! but why?!!! where's elliot ?!! where's drummer diorang ??? hmmm, jwpn nye aku tak dapat lagi, coz mood aku dah ke arah lagu-lagu baru diorang. so,forget it seketika about elliot tu. hihi.
Wahh, sedap jugak lagu baru diorang . hmm, menarik hati ! xD style diorang pon makin HOT ~
perghhh, best2 !! tapi sedey lah,elliot dah tak ada. hMmm,anyway, aku still xdpt jwpn lagi pasal elliot tu. papepon,walau berempat, aku still maintain minat diorang !!!
disebabkan nama band diorang HEY MONDAY , agak sesuai lah untuk aku menempuh hari MONDAY esok. HMM, layan je la ..~


The new album from hey monday
"Beneath it all "
Top Song :
I DONT WANNA DANCE,
WISH YOU WERE HERE,
HANGOVER,
WONDERGIRL,
and much more !

 MISS CASSADEE n LOVE JERSEY xD


P/S : CUBA HIBURKAN HATI FOR TOMORROW DAN CUBA SEMANGAT KAN DIRI UNTUK PERGI KERJA ESOK. HIHI. [ STUP*D !! ]

Sekian,
BoOgieBoOgie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...